MISSOURI!

Idag vaknade jag 5.00 eftersom att alla på lägret i new york skulle åka vidare till sina värdfamiljer! Jag och Åsa skulle båda till Kansas City så vi fick sällskap! 11.29 lokaltid åkte flyget från New York och 13.45 lokaltid anlände vi till Missouri. Där väntade min värdsyster Harlee, min värdmamma Mia, min värdpappa Cameron och hans mamma! Vi åkte direkt till en resturang och åt kinamat och sen åkte vi hem till dom! Jag har tagit bilder men är väldigt trött så har inte orkat lägga in de i datorn! Mitt rum är asstort, jag har eget badrum och toaletten är rosa med lila flufflock ^^! Dom har massa djur också.. Imorgon ska jag upp tidigt ska på inskrivning i skolan, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: martina

Lilaflofflock är ju toppenbra :-)

Berätta mer! Hur mår du? Hur var skolan? Vad har de för djur? Och lägg upp bilder även på dig! Kram!

2011-08-13 @ 00:10:20
Postat av: Anonym

låter hääääääärligt! lägg upp bilder föfan :D på ditt rum och huset och så också :)

2011-08-14 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0