FOTBALLGAME!

Det har inte hänt speciellt mycket.. 
I Onsdags var jag och Ashlea på sjukhuset och hälsade på Julie som var väldigt sjuk. Sen köpte jag ray bans och vi åt taco bell. I torsdags åt jag Harlee och Alex middag på steak n' shake. Och igår var det första fotbollsmatchen. Jag, Ashlea, Heather och Julie träffades efter skolan. Vi fikade på donken, fixade oss lite osv. Sen träffades alla seniors och grillade och lekte lekar. Kl 7 började fotbollsmatchen. GUUUUD vilken häftig upplevelse. I stort sätt alla 1800 elever var där, massa föräldrar, folk från den andra skolan osv. Och konstant så körde vi hejaramsor, stog och skrev osv. På sidorna av fotbollsplanen stog 3 grupper cheerleeders, flagg laget, tigrettes (danslag), bandet osv..! Vi vann matchen WOHO. Efter matchen var det ett freshman party och vi gick dit för att "hjälpa till" haha,.. Sen åkte vi och träffa massa kompisar och jag och heather sov hemma hos ashlea. Idag så vakna vi vid 11 av att heather var tvungen att åka hem sen somna jag och ashlea om och vakna vid 2 och så somna vi om igen och vakna 4.30 hahha.. Då körde Ashlea hem mig för att jag Cameron och Mia skulle på en sak med massa andra utbytesstudenter.. Vi trodde det var kl 7 men det va 2-5 haha!


Heather och Julie!


Jag och Ashlea!

Heather, Ashlea och Julie!

Massa folk, alla har svarta skoltröjor!





Heather, jag, Ashlea och Julie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0