Förberedelse läger i New York!

Jag har bestämt att jag vill åka på STS förberedelse läger som är i New York. Veckan före man åker till sin värdfamilj så bor man tillsammans med utbytestudenter från olika länder och lär sig lite om USA som kan vara bra att veta medans man får se New York. När jag nämnde för mamma att jag ville åka blev hon lite smått irreterad eftersom jag fick hela High School året betalat utan att säga snälla. Därför har jag nu bestämt mig för att tjäna ihop lite penger själv, har redan 4000 och jag är väldigt sparsam av mig! Delade ut 10 CV:n och de flesta skulle kolla med sin chef vilket antagligen betyder nej. Men på Stadium blev de jätteglada för de hade faktiskt sökt någon som kan jobba lite extra! De skulle höra av sig så jag får hålla tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0