16 november

Jag hatar att blogga. Jag hatar att skirva. Jag önskar alla visste exakt vad jag gjorde hela tiden. Jag tänkte att jag kunde göra ett videoblogginlägg istället nyss och försökte. Det gick inge bra med svenskan.... Så livet är som vanligt här, går i skolan, umgås med vänner när dom kan ( alla i våran ålder har jobb ), umgås med min värdfamilj osv. På fredag är det premiär för breaking dawn så imorgon kväll blir det midnattsprämier. På fredags ska jag färga håret och gå på skolmusikalen. På lördag ska jag antagligen umgås med Rachel och några! 
Jag har inte speciellt mycket att säga, jag har alltid mycket läxor och det är enkla läxor men mycket. Thanksgiving snart dåra... Min kompis hund dog idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0