Bortrest..

Har inte bloggat på länge eftersom jag varit bortrest. I fredags åkte vi iväg sent på kvällen, jag sov hela resan och vi kom fram 4 på natten då jag fortsatte att sova. Vi åkte till Branson som är en ashäftig stad. På lördagen åkte vi runt och tittade på staden, körde gokart och vi åkte något jag inte minns vad det hette där man åkte ner på en lina från en jättehög byggnad. På kvällen åt vi jättegod grillad mat. På söndagen gick vi på en nöjespark som heter Silver Dollar City där vi hade vip sak så vi behövde inte stå i några köer mohahaha. Men vi blev jätteblöta av en sak så vi åkte hem tidigt... Idag åkte vi och åt frukost på ihop (internationall house of pankakes) och efter det åkte vi till min värdpappas mammas systers fritidshus och vi var ute med deras båt och när vi kom in så märkte min värd farmor att jag hade feber så det blir ingen skola för mig imorgon! Juste glömde säga att idag (måndag) var det ingen skola för alla amerikaner är lediga haha. Glömde kameran också..

Kommentarer
Postat av: Louise

åååååh IHOP in my <3

låter som du har det kul :D

2011-09-07 @ 22:38:20
URL: http://mmusicianparis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0