LOCK- IN!

Jag vet att jag uppdaterar väldigt dåligt, men den här veckan har varit seg. Har gjort massa läxor osv. 
Igår var den roligaste dagen på riktigt länge!! Mia kom till skolan med lunch till mig och Harlee. PANDA EXPRESS!
Efter skolan hämtade hon upp oss eftersom vi hade bråttom hem. Vi åkte hem fixade oss, packade osv för att sedan åka tillbaka till skolan där Harlees danslag varje fotbolllsmatch fredag har ett typ knytkalas. Sen gick jag och la mig i bilden och tog en powernap på en timme haha... När jag vaknade mötte jag upp Savannah och Julieta före matchen. Matchen var ovanligt rolig, börjar förstå mig på spelet. Och i området jag bor som heter Lee's summit finns 3 high schools. Lee's suummit, Lee's summit north och Lee's summit west. Och igår spelade vi mot North. Vi vann storslaget!! Fotbollsmatchen slutade runt 9.30 och vi skulle egentligen vara tillbaka i skolan 9 för våran Lock-in men istället gick vi till quick trip som är en bensinmack som har alla olicka drycker. Jag köpte vanilj/ cupcake latte och en is cappuchino. Sedan gick vi tillbaka till skolan och var endast en timme sena WOHO! Sen var vi igång hela natten till klockan 5 när allt slutade. Vi gjorde allt möjligt, hade pizzafest, arbetade på scenen inför skolmusikalen, dansade, lekte leker, hade tävlingar, berätta spökhistorier, gjorde uppträdanden i gymnastiksalen och allt annat möjligt man gör bara för att man kan! 


Savannah, jag och Julieta!! 


Savannah och jag!


Öhm ja.. vad gör man INTE när man är i skolan mitt i natten..?

haha...


Hahahahah lärarna undrade vad vi höll på med.. 


Pizza fest med Bieber Fever TÅRTA!! :D 


Amerikaner they go crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0