Dålig på att uppdatera?

Jag är jävligt dålig på att uppdatera min blogg.. Hoppas det blir bättre när jag är i USA.. Åker om 9 dagar nu och jag borde egentligen vara nervös men jag är mer ledsen för att jag ska lämna alla.. 

Planer för min tid kvar i sverige:
Idag Tisdag 26/7: Filmkväll med bästavän Priya
Onsdag 27/7: Träffa mina kompisar
Torsdag 28/7: Göra något roligt med mina bästavänner
Fredag 29/7: Sista obokade dagen före jag åker!
Lördag 30/7: Släktkalas Avskedsfest/ Födelsedagsfest
Söndag 31/7: Fira min födelsedag med familjen
Måndag 1/8: Min födelsedag, avskedsfest för vänner
Tisdag 2/8: Sista dagen med mina bästavänner, vi ska på grönan eller liknande!
Onsdag 3/8: Packa det sista, vara med familjen.
Torsdag 4/8: Åker till New york!

Stockholm- London 
VÄNTETID
London- New york

New york 4/8-11/8 efter det åker jag till min värdfamilj i Missouri! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0