Breaking Dawn.

Idag var en lite underlig dag. Eller ja igår öhm.. Just nu är klockan 4.11 och jag ska vakna om 2 timmar.. DUKTIG TJEJ. Skolan igår var ganska lagomt tråkig. Efter skolan åkte jag hem och somnade och vaknade upp efter middagen.. DUKTIGT.. Sen åkte vi och skulle se midnattspremiären för Breaking Dawn, ALLA salonger visade filmen detta år vilket dom aldrig gjort förut så vi var där flera timmar tidigt och salongerna var helt tomma.. Här i USA köper man inte en bestämd stol utan man har valfri plasering. Jag satt och pratade i telefon med Haley i salongen i någon timme om massa random saker innan salongen började fyllas. Filmen var g-RYM! Älskar the twilight SAGA.. mmmmh.. filmen slutade runt 2 och normala männiksor går hem och sover då men istället valde vi att åka till IHOP! (international house of pancakes) Jag åt swedish crépes.. mums det är tunna pannkakor med lingonsylt mumsmums.. Efter det åkte vi och köpte mjukisbyxor som jag kan ha imorgon i skolan eller ja idag.. Intressant dag vet inte om jag ska sova eller inte. 

Hoppas ni alla har det bra, saknar er.. okok PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0