Thanksgiving break.

Vi har variit lediga sen i tisdags.. !! I tisdags hängde jag med Ashlea. Vi åt tacobell och träffade lite folk. På onsdagen på dagen så gick vi och åt lunch på chillis med Caitlin och Bridget. Jag hängde med Cailtin och Ashlea hela dagen och på kvällen åkte vi till starbucks och sen kolla vi på fyrverkerier och lyssnade på julmusik. Efter det träffade vi deras mexikanska kompisar.
I torsdags var det thanksgiving. Vi var hemma hos min värdpappas bror John med min värdfamiljs släkt. Vi åt massa god mat och umgicks.  Vi spelade sällskapspel, kollade filmer osv. Sen på kvällen hämtade Ashlea mig för vi midnatt började usas största rea dag. Vi var inne på victorias secret och det var helt GAAAAAAAALET! För mycket folk så vi åkte hem. Sen när vi vakna så shoppade vi mera..
Nu sitter vi och spelar bowling på kinect och jag ska snart åka till savannah. KUL HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0