Isabella Flores.

Imorgon föds min mexikanska bebis Isabella Flores. Ja Sofia hon fick sitt efternamn efter dig! Så jag tar en klass där vi lär oss om bebisar och hur att vara bra föräldrar och ett projekt vi har är att man ska ta hand om en elektrionsk baby för en vecka. Det finns indiska, vita, svarta, mexikanska, asiatiska och eskimåer. Jag valde en mexikansk flicka. Vi valde även blöjväskor, bilstolar, kläder osv! Bebisen beter sig som en vanlig bebis, man måste byta blöja, mata den osv och den väcker en under nätterna. Jag ser verkligen fram emot att ha bebisen jag antar att jag inte kommer känna likadant när jag har den.. !



Kommentarer
Postat av: annaW

Hahahah fan vad kul!!

2011-10-29 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0