HOMECOMING DRESSES

Som de fleste vet hatar jag att dansa. Många tycker kanske det är onödigt att gå på bal när man hatar att dansa men att klä upp sig är det bääästa som finns. En tjej som heter Savannah som jag har teater med har tjatat ganska länge om att jag ska gå med henne och hennes kompisar. Dom ska träffas hemma hos henne först och sen åka dit och efteråt ska alla sova hos henne. Jag hade inte så stor lust men fick en bild av hur jag ville klä upp mig så blev helt pepp på att gå!! 

Min absouluta favorit, prinsessliknande! 160$
Älskar den men den är för lååång... 160$
Gullig men inte lika gullig men billigare.. 70$
Älskar denna klänning om den var rosa hade jag inte tvekat en minut hela idéen var en rosa klänning! 75$

Kommentarer
Postat av: martina

Klart du ska gå!

2011-09-08 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0