Homecoming weekend

Jag har varit väldigt upptagen och inte hunnit blogga, inte för att låta cool. Hehehe. I veckan hade vi spritweek. Det var roligt. Har inga bilder. Dagarna var pyjamasdag, hattdag, tvillingsdag, omatchade kläderdag och svart/guld fredag. Efter skolan på fredagen var det en parad. Jag och Arna (en utbytesstudent från island) gick och kollade på den sen gick vi till fotbollsmatchen tillsammans. På lördagen gick jag upp tidigt. Åkte hem till Savannah, vi åkte till ett shopping center där vi styla vårat hår, fixa våra ögonbryn, smink och naglar. Sen åkte vi hem till Savannah och massa andra kom över. Vi åkte till ett ställe och tog bilder, alla mina blev suddiga för det var något konstigt med kameran.. Vi åt på IHOP och sedan gick vi till dansen. Efter det åkte vi alla hem till Savannah och tog det lugnt och mitt i natten fick vi för oss att vi skulle åka till donken, och de hade bara drive thorughn öppen och våran lista var jätte lång. Det var roligt LOL, hahaha. vi skratta åt random saker hela natten.. Idag hämta ashlea mig hos savannah, vi mötte heather och vi tre gick till octoberfest vilket är en typ festival. Ashlea hade massa gratis biljetter så hon tvingade mig att åka aaaaalllllt 1ooooooo gånger.. Efter alla karuseller åt jag och Ashlea lunch och helgen avslutades med den nya taylor lautner filmen Abuction eller vad den heter som svenska mikael nyqvist som en ryss läskig snubbe hahah men han hade svensk dialekt det var roligt. HEHE. 


Några människor!

Många människor!

Heather, Ashlea och jag.

Ashlea och jag och heathers hand hahah!

Jag och Ashlea!

Kommentarer
Postat av: Martina

vad du är fin!

2011-09-26 @ 21:27:39
Postat av: Martina

vad du är fin!

2011-09-26 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0